کاشان _ ایرنا _ فرمانده انتظامی اردستان گفت:از ابتدای امسال تاکنون تعداد تصادفات جاده ای ۶۸درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا،سرهنگ مصطفی صادق‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست خبری افزود:همچنین از ابتدای سال جاری تعداد تماس‌های مردمی با ۱۱۰ ،پنج هزار و ۵۷۵ مورد ثبت شده که پنج درصد از این تماس‌ها عملیاتی بوده است.
وی اظهار کرد: تشکیل پرونده های قضایی برای متخلفان در این مدت ۲۶درصد افزایش داشته، اولویت جرایم شهرستان سرقت، حمل و نگهداری مواد مخدر، تردد و اقامت اتباع غیر مجاز بیگانه، قاچاق و نزاع است.
فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: برای ایجاد امنیت، حفظ آرامش ورعایت منافع مردم بیش از هزار نفر اتباع غیر مجاز دستگیر و به خارج از مرز کشور انتقال داده شده اند.
سرهنگ صادق زاده در ادامه به برخورد با مظاهر علنی فساد اشاره و گفت: با توجه به اینکه شهرستان از سابقه مذهبی بالایی برخوردار است وبامدیریت فرماندار قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل شده،اگر کسی در تعطیلات نوروز عفاف و ححاب را رعایت نکند در مرحله نخست برخوردلسانی و اگر به موضوع اهمیت ندهد طبق قانون با فرد خاطی رفتار خواهد شد.
وی اظهار کرد: آموزش همگانی در رابطه با حفظ امنیت و مراقبت از اموال به ویژه در فضای سایبری اثرگذار است، که در این زمینه همکاری خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با پلیس می تواند نقش مهمی در کاهش جرایم و اطلاع رسانی به مردم داشته باشد.
شهرستان اردستان بابیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.