کیش - ایرنا - قاضی دادسرای عمومی و انقلاب کیش گفت: اعضای شبکه ۶ نفره سرقت در این جزیره طی ۷۲ ساعت عملیات پلیسی دستگیر و روانه زندان شدند.

ابوالفضل بهمن آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ماموران آگاهی این جزیره در جریان اجرای طرح ملی مبارزه با جرایم سرقت موفق به دستگیری اعضای این باند ۶ نفره شدند اظهار کرد:این طرح با هدف کاهش جرایم، کشف و دستگیری سارقان طی ۷۲ ساعت با تجمیع توان فنی و اطلاعاتی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این افراد در قالب یک باند سرقت که عمده افراد تشکیل دهنده آن سارقان سابقه دار هستند اقدام به سرقت لوازم منزل، خودرو و مشاعات منازل کیشوندان اقدام می کردند که در روند پرونده به انجا ۳۵ فقره سقرت اعتراف کرده اند.

بهمن آبادی یادآور شد: دستگاه قضایی در حال رسیدگی به پرونده این سرقت ها بوده و هر ۶ متهم با صدور قرار به زندان منتقل شده است.

قاضی دادسرای عمومی و انقلاب کیش با بیان اینکه اموال کشف شده از مخفیگاه این سارقان به برخی از مالباختگان تحویل داده شده و برخی از اموال دیگر نیز در حال شناسایی است افرود: شهروندان علاوه بر رعایت نکات ایمنی در حفظ از امول و پیشگیری از سرقت به محض مشاهده فعالیت های مشکوک افراد مختلف، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.