تهران-ایرنا- «همه چیز، همه‌جا، به یک‌باره» در بیست و نهمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا (SAG Awards) در سال ۲۰۲۳ با چهار جایزه اصلی رکورد بیشترین تعداد جوایز برای یک فیلم را شکست و به بزرگترین برنده فیلم در تاریخ نمایش تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان ایرنا، در آیین اهدای جوایز بیست‌ونهمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا همچنین ابوت ابتدایی و نیلوفر سفید برنده جوایز برتر تلویزیون شدند.

همه چیز، همه جا، به یکباره در طول فصل جوایز ماراتن به رشد خود ادامه داده است و با نزدیک شدن به اسکار در دو هفته جوایز برتر را به دست آورده است.

آخر هفته، اثر دانیل کوان و دانیل شاینرت جایزه انجمن تهیه‌کنندگان را گرفت و این دو فیلم‌ساز پشت داستان پوچ‌آمیز صاحب رخت‌شویخانه‌ای که زندگی‌اش در تلاقی با جهان‌های موازی است، آخر هفته گذشته جایزه انجمن کارگردانان را از آن خود کردند.

در این دوره، همه‌چیز همه‌جا به یکباره، بهترین گروه بازیگران در یک فیلم سینمایی، برندن فریزر برای فیلم نهنگ به عنوان بهترین بازیگران مرد نقش اصلی و میشل یو برای همه‌چیز، همه‌جا، یکباره به عنوان بهترین بازیگر زن نقش اصلی معرفی شدند.

جایزه بهترین بازیگر مرد و زن نقش مکمل هم به ترتیب به کی هوی کوان و جیمی لی کورتیس هر دو برای بازی در همه‌چیز، همه‌جا، به‌یکباره رسید.

همچنین نیلوفر سفید جایزه بهترین گروه بازیگران در یک سریال درام و ابوت ابتدایی جایزه بهترین گروه بازیگران در یک سریال کمدی را از آن خود کردند.

جرمی آلن وایت برای فیلم خرس به عنوان بهترین بازیگر مرد سریال کمدی و جین اسمارت برای بازی در هکس به عنوان بهترین بازیگر زن سریال کمدی معرفی شدند.

جایزه بهترین بازیگر مرد سریال درام به جیسون بیتمن برای فیلم اوزارک رسید.

جنیفر کولیج برای نیلوفر سفید برندگان بهترین بازیگر زن سریال درام شناخته شد.

سم الیوت نیز برای ۱۸۸۳، بهترین بازیگر مرد و جسیکا چستین برای جورجی و تامی بهترین بازیگر زن بهترین فیلم تلویزیونی یا سریال محدود معرفی شدند.