تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال نتوانست قول‌هایش را در مورد تیم ملی فوتسال عملی کند و این موضوع باعث شده تا شمسایی از آن‌ها نا امید شود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال کشورمان با هدایت وحید شمسایی راهی تورنمنت دوستانه تایلند شده و احتمال یکبار دیگر باید مقابل ژاپنی قرار بگیرد که ایران را در فینال جام ملت‌های فوتسال شکست داده بود.

تیم ایران پیش از این تورنمنت، در تهران اردوی آماده‌سازی خود را برپا کرد اما نکته‌ای که وجود داشت، این بود که کادرفنیِ وحید شمسایی نه تنها کامل نشده بود بلکه حتی شهاب سفال‌منش نیز کنار آن‌ها دیده نمی‌شد. این مربی بدنساز که به عنوان دست راست شمسایی نیز شناخته می‌شود در حال حاضر در کانادا حضور دارد و از آن‌جا راهی تایلند می‌شود. البته دلیل اینکه او از کانادا به ایران نیامده نیز خود سوال مهمی است.

از این رو به نظر می‌رسد وحید شمسایی که یک زمانی می‌خواست به کادرش نفر خارجی اضافه شود، حالا از فدراسیون فوتبال نا امید شده و مطمئن است که این کار عملی نخواهد شد. فدراسیون فوتبال در این روزها همه اولویتش انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال است و حتی احسان اصولی رییس کمیته فوتسال نیز به حضور مربی خارجی در جمع سالنی‌بازها فکر نمی‌کند.

شمسایی در این روزها به این فکر می‌کند که آیا فدراسیون اصلا اهمیتی به تیم ملی فوتسال می‌دهد یا همه تیم‌های ملی دیگر باید قربانی تیم ملی فوتبال شوند؟ شاید اگر شمسایی این روزها را می‌دید، پس از استعفایش در روز انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، به تیم ملی برنمی‌گشت.