تهران- ایرنا- تیم فوتبال یوونتوس موفق شد در دربی شهر تورین تورینو را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های یوونتوس و تورینو در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ سه شنبه در ورزشگاه آلیانز با قضاوت دنیله کیفی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ یوونتوس به پایان رسید.

یوونتوس برای پیشی گرفتن از بولونیا و پس گرفتن جایگاه هفتم، می‌بایست تورینو را در خانه خود شکست می داد. در دربی تورین که به میزبانی یوونتوس برگزار شد، هواداران تورینو مثل هواداران فیورنتینا حضور در استادیوم آلیانز را تحریم کرده‌ بودند اما با این وجود، سیاه‌وسفیدها کار سختی برابر تیم منسجم و متکی بر پرس ایوان یوریچ داشتند و به سختی توانستند در این دیدار پیروز شوند.

برای شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در این دیدار، خوان کوادرادو(۱۶)، دنیلو(۱+۴۵)، گلیسون برمر(۷۱) و آدرین رابیو(۸۱) گلزنی کردند. در مقابل یان کارامو(۲) و آنتونیو سانابریا(۴۳) گل‌های تورینو را به ثمر رساندند.

نکته جالب توجه این دیدار بازگشت پل پوگبا به مستطیل سبز بود. ستاره فرانسوی که در ابتدای فصل به یوونتوس پیوسته بود پس از ۸ ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت سرانجام اولین مسابقه خود را برای این تیم انجام داد.

با این نتیجه یوونتوس با ۳۵ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت و تورینو با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.