تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ضمن تبریک به خاطر انتخاب مجدد علیرضا پاکدل به‌عنوان رئیس فدراسیون هندبال گفت: اتفاقات سال گذشته در هندبال، امیدوارکننده و نویدبخش ظهور نسلی طلایی در این رشته ورزشی است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای امروز (چهارشنبه) در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال اظهار کرد: این یک همدلی بزرگ بود. هندبال در ۲ بخش زنان و مردان موفقیت زیادی کسب کرده است. سال گذشته اتفاقاتی در هندبال کشور رخ داد که امیدوارکننده و نویدبخش ظهور یک نسل طلایی بود.

وی افزود: موفقیت‌های اخیر هندبال سطح توقعات را بالا برده است. هندبال ایران ۶ دوره در بازی‌های آسیایی حضور داشته و همه از این رشته انتظار افتخارآفرینی دارند. ضمن این که ما منتظر درخشش بانوان هندبالیست در هانگژو هستیم. امیدوارم پاکدل با کمک اعضای مجمع برنامه‌ها را تا رسیدن به بالاترین سطح پیش‌ببرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با تسلیت به مناسبت درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش گفت: درگذشت شهادت گونه احمدی همه ما را متاثر کرد. او یک مدیر جهادی بود که در دورترین نقاط کشور حضور داشت.

وی در تشریح آخرین وضعیت سلامت سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: شرایط وزیر ورزش بسیار بهتر از گذشته است و امیدوارم به‌زودی شاهد حضور وی در میز خدمت وزارت ورزش و جوانان باشیم.