تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی‌های اخیر سرخپوشان از همه چیز واجب‌تر بود چرا که رقابت را برای قهرمانی در هر ۲ جام جذاب‌تر کرد.

حمید درخشان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد روند صعودی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: سرخپوشان در ۲ دیدار گذشته نتایج خیلی خوبی گرفتند و این پیروزی‌ها برای تیم از همه چیز واجب‌تر بود چرا که رقابت را برای قهرمانی در هر ۲ جام جذاب‌تر کرد.

وی افزود: در حال حاضر لیگ برای پرسپولیس حساس شده و چندین بازی مهم پیش روی سرخپوشان است. به همین خاطر پرسپولیس لازم داشت که پیش از پیچ حساس لیگ با روحیه خوبی پای به این بازی‌ها بگذارد. این بردها علاوه بر کسب امتیاز برای تیم حیاتی بود.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد عملکرد خط هجومی سرخپوشان نیز گفت: اینکه همه نفرات در گلزنی مشارکت دارند اتفاق خیلی خوبی است و امیدوارم که تداوم داشته باشد. از طرفی امیدوارم خط حمله هم هر چه زودتر راه بیافتد تا بتواند تیم ترسناک‌تری را بسازد.

درخشان در مورد مصدومیت‌های متوالی شیخ دیاباته هم گفت: او بازیکن خوبی است و همیشه تلاش می‌کند تا به تیم کمک کند اما با بدشانسی مواجه شده و امیدوارم هرچه زودتر برگردد چرا که تاثیرش را می‌گذارد.

وی در مورد رقابت برای قهرمانی خاطرنشان کرد: این رقابت جذاب است چرا که تیم‌ها تلاش می‌کنند تا امتیازی از دست ندهند و همین موضوع باعث می‌شود تا سطح بازی‌ها بالا بیاید اما پرسپولیس این ظرفیت را دارد که از این رقابت خارج شود و قهرمانی را پس بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه از ساعت ۱۶ در تبریز باید به مصاف تراکتور برود.