اردبیل - ایرنا - امام جمعه بیله‌سوار گفت: سربازان گمنام امام زمان خیرخواه و مورد وثوق مردم ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد باسعادت و فرخنده منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از مجاهدت‌های خاموش و گمنامانه نیروهای مخلص و ولایی وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد و افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در دفاع تمام قد از آبروی نظام و دفاع از کیان جمهوری اسلامی بصورت شبانه‌روزی و گمنامانه تلاش می‌کنند.

عزیزی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سال‌ها با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خاموش خود توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کرده، با مهندسی معکوس ضربه‌های متعددی به سیستم‌های اطلاعاتی دشمن وارد کردند.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت اطلاعات خیرخواه و مورد وثوق مردم است، افزود: به اذعان خود دشمنان، وزارت اطلاعات ایران در دنیا حرف اول را می‌زند و این امر در بحث مولفه‌های امنیت ملی نشانگر عملکرد عالی این وزارتخانه انقلابی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از دولت و مسئولان کشوری خواست ضمن استفاده از نیروهای جوان نخبه در عرصه‌های مختلف زمینه اشتغال و ازدواج آنان را فراهم کرده و به این امر مهم بودجه کافی و در شان این قشر اختصاص دهند.

حجت‌الاسلام عزیزی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز احسان و نیکوکاری، کمیته امداد را یادگار حضرت امام راحل (ره) ، یاری کننده مستضعفین جامعه و آبروی نظام دانست و افزود: مردم همانند گذشته در جشن احسان و نیکوکاری به‌صورت پرشور شرکت و با احسانات خود نیازمندان را در ایام منتهی به عید نوروز خوشحال خواهند کرد.

وی همچنین از مسئولان دولتی خواست با توجه به مشکلات مربوط به نهاده‌های دامی دامداران و عشایر زحمتکش منطقه، نهایت همکاری و مدیریت را در اراضی مربوط به منابع طبیعی کشور داشته باشند تا اندکی از گرفتاری و دغدغه دامداران زحمتکش منطقه کاسته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه با اشاره به فرارسیدن ۱۸اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: بچه‌های کانون مساجد در کنار سایر نهادهای فرهنگی شهرستان کارنامه درخشانی از خود نشان دادند که جشنواره منطقه‌ای فرهنگی - هنری مرزداران نمونه بارز این فعالیت‌ها بود.

وی از اهالی شهرستان نیز خواست با همکاری و همیاری مجموعه شهرداری بیله‌سوار نسبت به زیباسازی مبلمان شهری به صورت جهادی اقدام کنند به گونه‌ای که وقتی میهمانی وارد شهرمان می شود دلش نخواهد که شهرمان را ترک کند.