دزفول-ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: رکورد انجام ۳۵ جراحی چشم رایگان طی یک شبانه‌روز توسط دکتر کامران حجت جلالی در مناطق محروم دزفول ثبت شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، علیرضا خسروپناه افزود: دکتر جلالی از استان‌ گیلان از پزشکان خیر بنیاد خیریه نورآوران سلامت است که بیش از ۲ ماه از استقرار وی در شهرستان دزفول می‌گذرد.
وی ادامه داد: این پزشک با انجام این تعداد عمل جراحی چشم عملا رکورددار جراحی چشم از زمان استقرار این بنیاد خیریه در شهرستان دزفول شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با حضور در سایت نورآوران شخصا از این پزشک خیر قدردانی کرد.

بنیاد خیریه نورآوران از ابتدای دی ماه در روستای باغچه بان دزفول مستقر شده و تاکنون خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی به بیماران مناطق محروم ارائه کرده است.

این بنیاد خیریه به دعوت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی دزفول، فرمانداری ویژه شهرستان دزفول و بخشداری شهیون برای ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی با چهار دستگاه تریلر مجهز به کانتینر سیار در شهرستان دزفول مستقر است و خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی را برای مردم مناطق محروم بصورت رایگان انجام می‌دهد.

گروه هدف این تیم دندانپزشکی، کودکان ۶ تا ۱۸ سال و گروه هدف تیم چشم پزشکی افراد بالای ۴۰ سال است و تا پایان اسفندماه در منطقه شهیون دزفول مستقر هستند.