ساری - ایرنا - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) طی این سال ها با تلاش و هوشیاری که داشتند توطئه های دشمنان را شناسایی کردند و امنیت امروز کشور ماحصل همین اقدامات است.

آیت الله علی معلمی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول تاریخ، حاکمیت اسلامی و دینی با مخالفان و دشمنان سرسختی مواجه بوده که نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام دینی با آن مواجه است.

وی ادامه داد: در تاریخ معاصر کشورمان و در نیم قرن اخیر در سایه نهضت امام راحل و استقبال گسترده ملت ایران برای آزاد ساختن ایران از دست استکبار، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و تمامی معادلات کشورهای مستکبر دنیا به یکباره از بین رفت.

امام جمعه قائمشهر گفت: در سال های حکمرانی سلطنت طلبان ایران همواره گرفتار تصمیمات بیگانگان در امور کشور بود به طوریکه حتی برای فروش نفت و دریافت مبالغ آن نظر این کارشناسان دخیل بوده است.

آیت الله معلمی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نتوانستند استقلال کشور را تحمل کنند و با براه انداختن انواع توطئه ها از جمله براه انداختن جنگ داخلی ، جنگ عراق بر علیه ایران و دیگر ابزار تهدید و فشار موانعی را جلوی راه این نظام ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه اراده جوانان انقلابی کشور باعث شکست دشمنان شده است، بیان کرد: امروز آن ها از شیوه های مختلف تحریم، جنگ اقتصادی، عملیات روانی و تبلیغات منفی و در سالهای اخیر با بهره گیری از فضای مجازی برای تخریب جامعه ایرانی تلاش های زیادی کردند که اگر هوشیاری سربازان گمنام در برابر توطئه های بزرگ و کوچک استکبار نبود، نظام آسیب می دید.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، دشمنان امروز نیز با شیوه های رذیلانه در بُعد اقتصادی ، روانی و ناامن کردن فضای آموزشی کشور در حال توطئه هستند اما سربازان گمنام امام زمان(عج) همچنان فعال می باشند تا عوامل مرتبط را دستگیر کنند و به مجازات کیفر اعمالشان برسانند.

آیت الله معلمی افزود: در این برهه زمانی و اغتشاشات براه افتاده نیز باز همین تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) باعث شدند تا ریشه این فتنه خشکانده و امنیت در جامعه مستقر شود.

۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است.