تهران- ایرنا- تیم فوتبال فیورنتینا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میلان را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فیورنتینا و آث‌میلان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه در ورزشگاه آرتمیو فرانکی با قضاوت مارکو دی بلو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک فیورنتینا به پایان رسید.

میلان رده سومی و هم امتیاز با اینتر، به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در مسابقات لیگ بود و در طرف مقابل، فیورنتینا که در ۵ مسابقه اخیرش در لیگ تنها یک مرتبه موفق به کسب پیروزی شده بود، به دنبال کسب ۳ امتیاز در خانه و صعود از جایگاه دوازدهم بود.

داویده آستوری، کاپیتان ۳۱ ساله فیورنتینا که سابقه ۱۴ بازی ملی برای ایتالیا را در کارنامه داشت شب بازی با اودینزه درگذشت و امشب در سالگرد این اتفاق تلخ، یاد ستاره فقید ایتالیایی در بازی فیورنتینا و میلان گرامی داشته شد.

مارکو دی‌بلو در سیزدهمین دقیقه از این دیدار برای انجام یک مراسم یادبود بازی را متوقف کرد. بازی برای لحظاتی متوقف شد تا بازیکنان و حاضرین در ورزشگاه به افتخار داویده آستوری دست زده و یاد او را در پنجمین سالگرد درگذشتش گرامی بدارند.

گل‌های فیورنتینا در این دیدار توسط نیکولاس گونزالس در دقیقه ۴۹ از روی نقطه پنالتی و لوکا یوویچ در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید. تک گل میلان را نیز تئو هرناندز در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساند.

با این نتیجه میلان با ۴۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فیورنتینا با ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.