شهرری- ایرنا- ۱۲۱ هزار فیش عوارض نوسازی و پسماند شهری در شهرری در حال توزیع است و تا آخر این هفته این کار اتمام می یابد.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۰ تهران/شهرری/ روز یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: امسال ۱۲۱ هزار فیش عوارض شهری مربوط به نوسازی و پسماند در نواحی ۱۰ گانه شهرری باید توزیع شود که کار در حال انجام است.

عیسی نفری ادامه داد: این تعداد فیش در ۱۰ ناحیه شهری شهرری در حال توزیع است و پیش بینی می کنیم حداکثر تا آخر هفته کار توزیع اتمام یابد.

به گفته این مسئول، در این راستا و برای نخستین بار تمامی جرایم معوقات عوارض شهری از سال ۱۳۴۸ بخشیده شده است و شهروندان می توانند از این فرصت که تا پایان اسفند تعیین شده، بهره ببرند.

نفری این را هم گفت که ستاد پاسخگویی به اشکالات و ابهامات در منطقه ۲۰ شهرداری تهران ایجاد شده است تا به ابهامات و احتمال وقوع اشکالات در فیش های درآمدی رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: کار توزیع با دقت در حال انجام است اما ممکن است شهروندی اعلام کند که فیش درآمدی متعلق به من نیست که در این صورت ابهام و اشکالات شهروندان می توانند به ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ مراجعه کنند.

رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه ۲۰ یادآور شد: شهروندان از سه روش پیامک کردن شماره شناسایی ۱۵ رقمی ملک به ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰، مراجعه به سامانه تهران من یا ستاره کد دستوری ۱۳۷ نسبت به پرداخت عوارض شهری اقدام کنند.