کرمان - ایرنا - تلفیق انتخابات سومین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با شورای روابط عمومی شهرستان‌های این استان در روز یکشنبه رویدادی بود که بویژه در شرایط کنونی کشور اهمیت کار این نهاد و امیدواری‌ها را برای افزایش ضریب نفوذ با کلیدواژه جهاد تبیین دراین زمینه پررنگ تر از همیشه نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا در این انتخابات ترکیب هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان در دوره جدید مشخص و همچنین نخستین دوره انتخابات شورای روابط عمومی شهرستان های استان نیز با محوریت ۹ فرمانداری مشخص شد.

این انتخابات بامحدوده بندی شهرستان ها و با مشارکت فرمانداری های کرمان، شهربابک، جیرفت، سیرجان، زرند، بم، رفسنجان، بافت و کهنوج برگزار شد.

در این انتخابات هفت عضو هیات رییسه، یک نفر بازرس و یک نفر خزانه‌دار برای مدت ۲ سال مشخص و از مجموع ۷۳ رای اخذ شده فهیمه جنگجوی، محمد ثمری، حمزه امیرمحمدی، علیرضا ابوالحسنی، عباس تقی‌زاده، موسی سالاری و سعید صادقی به عنوان هیات رییسه، هوشنگ سعیدی، بازرس و سعید امام‌بخش به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

۹۳۵ نفر از مدیران روابط عمومی در سطح استان کرمان واجد شرایط رای و شرکت در این دوره از انتخابات بودند.

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان هر ۲ سال برگزار می شود.

این انتخابات در شرایطی برگزار شد که شرایط کشور خاص و متفاوت تر از همیشه است و مسئولان عالی کشور نیز بارها بر ضرورت جهاد تبیین، ارتباط موثر با افکارعمومی و تبیین عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام تاکید کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در این باره گفت: تشکیل این شورا مصوبه هیات وزیران بوده و استاندار نیز به عنوان رییس آن فعالیت دارد.

مجتبی اسدی زاده در این زمینه به خبرنگار ایرنا تاکید کرد: انسجام بخشی و هماهنگی بین روابط عمومی های استان، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها و تبیین دستاوردهای دولت و گفتمان سازی از مهمترین اهداف تشکیل این شورا محسوب می شود.

اسدی زاده اظهار داشت: روابط عمومی تمامی نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی می توانند عضو این شورا باشند.

وی با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی به فعالیت روابط عمومی ها در استان با تمرکز بر اصل مهم جهاد تبیین تاکید کرد که همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و غیردولتی باید در این زمینه با همین هدف بسیج و به کار گرفته شود.