همدان- ایرنا- رییس هیات کشتی همدان مدعی است که بدون ریالی بدهی مالی دوره چهارساله را سپری کردم .

به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا یاری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال ۹۸ به درخواست بزرگان و پیشکسوتان کشتی در انتخابات هیات شرکت کردم و اکنون با هیچ گونه دغدغه مالی این هیات را تحویل رییس جدید می‌دهم.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها همواره سعی کردم همدلی و اتحاد را در کشتی ایجاد کنم ضمن اینکه مدیریت گلخانه‌ای را در سطح استان به اجرا گذاشتم تا این ورزش به صورت یکنواخت در تمامی شهرها توسعه یابد.

یاری با اشاره به اینکه به جز رده سنی جوانان که دستخوش اتفاقات غیرقابل پیش بینی در نتیجه گیری مسابقات انتخابی تیم ملی مواجه شد، با کمک مربیان و پیشکسوتان و سعی کشتی گیران، در سایر رده‌های سنی عملکرد به مراتب موفق به نسبت دوره گذشته ریاست هیات کشتی را به اجرا گذاشتیم.

وی بیان کرد: در این سال‌ها همواره پیگیر حق کشتی گیران از فدراسیون بودیم و آن‌ها را به تمام مسابقات اعزام کردیم افزون بر اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته، زمینه حضور چند کشتی گیر را در میادین بین المللی مهیا ساختیم.

رییس هیات کشتی همدان در خصوص حاشیه‌های همیشگی در این ورزش ادامه داد: حاشیه همواره چاشنی ورزش است و کشتی بدون حاشیه معنی ندارد.

وی افزود: اکنون که قرار است از هیات کشتی کنار بروم نیز با هیچ فردی در این ورزش مشکلی ندارم و امیدوارم رییس منتخب شرایط بهتری را رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه تصمیمی برای ادامه فعالیت در ورزش کشتی ندارم، بیان کرد: با وجود استقبال اهالی کشتی، از ثبت نام در انتخابات دوره جدید ریاست هیات کشتی استان همدان منصرف شدم.

یاری خاطرنشان کرد: در انتخابات هیات کشتی استان همدان به عنوان عضو مجمع حضور خواهم داشت و به بهترین فرد رای می‌دهم.