تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

تهران- ایرنا- در پایان مرحله اول و دوم لیگ برتر دراگون‌بوت مردان در رده سنی آزاد، ملوان نداجا و در رده بزرگسال ابر سفید صدرنشین شدند.

به گزارش ایرنا، مرحله اول و دوم دور جدید لیگ برتر دراگون‌بوت مردان با حضور ۱۲ تیم در بخش رده سنی آزاد و بزرگسال، روز یکشنبه در دریاچه آزادی تهران برگزار شد و قایقرانان در این رقابت با قایق‌های دراگون‌بوت تولید ملی مسابقه دادند.

در رده سنی آزاد؛ ملوان نداجا، ملوان بندرانزلی، هردیا کرد کردستان و سکان بوشهر و در رده بزرگسال باشگاه‌های سکان بوشهر، سکان تهران، سایپا، ملوان بندرانزلی، اژدهای سفید، ابر سفید، دریانوردان بوشهر و آتش‌نشانی به رقابت پرداختند.

در پایان دو مرحله رقابت در نوبت صبح و عصر و انجام ۱۰ مسابقه چهره تیم‌های برتر نیم فصل اول لیگ برتر دراگون‌بوت مردان مشخص شد.

بر این اساس در رده سنی آزاد ملوان نداجا با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. سکان بوشهر با ۱۴ امتیاز، ملوان بندرانزلی با ۸ امتیاز و هردیا کرد کردستان با ۴ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در رده سنی بزرگسالان نیز ابر سفید با ۱۸ امتیاز صدرنشین و سکان تهران با ۱۴ امتیاز و سکان بوشهر با ۱۲ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها بهار ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.