شیراز-ایرنا-شهردار منطقه ۳ شیراز گفت: نماد جدید طاووس دروازه قرآن شیراز توسط دو هنرمند شیرازی با هزینه ای بسیار مناسب طراحی و اجرا شده است.

غلامرضا شهریاری روز دوشنبه با اشاره به اینکه ورودی شیراز از سمت دروازه قرآن به دلیل برخورداری از نقاط تاریخی و گردشگری یکی از مناطق مهم این شهر محسوب می‌شود، به تلاش در حوزه زیباسازی و منظر شهری اشاره کرد و گفت: نصب نماد جدید طاووس تلاشی برای زیبایی بخشی هر چه بیشتر است.
وی نماد های شهری را اقدامی برای شناخت شهرها قلمداد کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه نماد طاووس قبلی با اشکالات و همچنین انتقادهایی از سوی شهروندان مواجه بود، تصمیم بر این شد نماد جدیدی را طراحی و جایگزین شود تا شاهد رفع این اشکالات باشیم.
شهریاری با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است که به زیبایی هرچه بیشتر منطقه بیفزائیم خاطر نشان کرد: طبیعی است که هر طرح یا پروژه ای که اجرا شود با انتقادهایی مواجه می‌شود چرا که عقیده داریم زیبایی یک موضوع نسبی است و ممکن است نظرات افراد در خصوص این طرح ها متفاوت باشد.
شهردار منطقه ۳ شیراز با بیان اینکه نماد جدید طاووس توسط دو هنرمند شیرازی با هزینه ای بسیار مناسب طراحی و اجرا شده است، گفت: اجرای این نماد بازخورد قابل قبولی از سوی شهروندان داشته است.
وی پیش از این هزینه ساخت این نماد شهری را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرده بود.