«حسام قربانعلی» روز سهشنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: پرتال جامع خدمات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس https://www.iranair.com بعد از سالها عدم فعالیت با هدف تجمیع خدمات هما به مسافران در چندین بخش رونمایی شد.
به گفته وی مسافر به دنبال سریعترین، بهروزترین و سادهترین راه برای تهیه بلیت است و عدم مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت از مهمترین خواستههای مسافر است.
وی توضیح داد: در این پرتال به غیر از فروش بلیت در مسیرهای داخلی و بینالمللی تمام خدمات «هما» در راستای ارتباط مستمر با مشتریها قرار گرفته است.
قربانعلی توضیح داد: در قسمت سفر با هما میتوانیم به قسمت فروش اینترنتی و دفاتر هما اشاره کنیم. برنامههای پروازی و مقررات پروازی در خصوص سفر به کشورها و شهرهای جهان و هم چنین نکات پزشکی و حمل بیمار را نیز در این قسمت خواهیم داشت.
کاپیتان قربانعلی گفت: در قسمت خدمات این وبسایت امور آژانسهای معتبر، تمام دورههای آموزشی عمومی مهمانداری، مهندسی و تعمیرات و دورههای کارآموزی هم چنین در خصوص ارسال و پذیرش بار خارجی و داخلی چارتر بار و پذیرش نمایندگی را خواهیم داشت.
مدیرکل روابط عمومی هما گفت: همچنین در قسمت مشتریان ویژه هما، در همه جای دنیا میتوانند برای دریافت خدمات به این پورتال مراجعه کنند.
وی رونمایی از این پرتال را گامی مهم و موثر در راستای گسترش دولت خدمات الکترونیک دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تکالیف خود اقدام لازم را به عمل آوریم.