تهران- ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر به پایان رسید.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی را «موعود بنیادی فر» با کمک‌های «محمدرضا منصوری » و «سعید قاسمی» بر عهده دارد.

استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با گل‌گهر سیرجان دارد، در هفته‌ای که سپاهان و پرسپولیس دو رقیب اصلی استقلال په پیروزی رسیده‌اند شاگردان ریکاردو ساپینتو بُرد می‌خواهند تا به تعقیب‌ و گریز در صدر جدول ادامه بدهند.

گل‌گهر سیرجان با امیر قلعه‌نویی انگیزه‌های زیادی برای این مسابقه دارد، سرمربی اسبق استقلال برای آنکه نشان دهد هنوز به پایان دوران مربیگری نرسیده، می‌خواهد با دست پر میدان را ترک کند.

دقایق حساس

دقیقه ۶: اولین موقعیت جدی بازی را استقلال خلق کرد، مهدی قایدی که در محوطه جریمه گل ‌گهر صاحب توپ شده بود شوت خطرناکی زد اما منادی با واکنش عالی خود دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

دقیقه ۸: محمد محبی با حرکت تکنیکی خود مدافعان حریف را از پیش رو برداشت و ضربه او چیزی نزدیک بود به گل اول بازی تبدیل شود اما منادی با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۵: خلاف جریان بازی، گل گهر روی یک ضربه ایستگاهی صاحب گل شد. پاس غافلگیرانه پورعلی به شکاری رسید و در حالی که سیلوا و حسینی دچار اشتباه شدند شکاری پاس خوبی را برای سهرابیان فرستاد تا او به راحتی گلزنی کند.

دقیقه ۲۸: مرتضی تبریزی که در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شده بود می‌توانست برای دومین بار گل‌گهر را به گل برساند اما شوت این بازیکن با واکنش عالی حسینی دفع شد.

دقیقه ۴۲: حسینی برای دومین بار در نیمه اول ناجی دروازه استقلال شد. او این بار شوت امین پورعلی را با واکنش عالی خود مهار کرد.

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری

ترکیب گل‌گهر

محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امین پورعلی،مهران گلزاری، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری