تهران- ایرنا- سرمربی امیدهای استقلال گفت: رضا میرزایی که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد را می‌توان شاهکار سرمربی استقلال در بازی با گل‌گهر دانست.

به گزارش ایرنا، آرش برهانی پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و دوم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار کرد: دو هفته قبل امیدهای استقلال قهرمان شدند که در این بازی نیز نفرات را به ورزشگاه آوردیم تا به جو ورزشکاه آزادی آشنا شوند تا بتوانند به زودی در این ورزشگاه بازی کنند. بازی خوبی را شاهد بودیم که خیلی چسبید، چراکه چنین بازی را هواداران استقلال می‌پسندند. ساپینتو ۴ بازیکن تیم امید استقلال را پسندیده است.

سرمربی تیم امید استقلال با بیان اینکه بدم نمی‌آمد که در این بازی به میدان بروم، گفت: در خصوص تیم گل‌گهر نیز در کنار بازیکنان خوب، یک کادر فنی کار قوی قرار دارد. قلعه نویی اگر در گل‌گهر باشد یا تیم دیگری به طور قطع بازی برابر آن بسیار سخت است. باید گفت که قلعه‌نویی شناسنامه استقلال است و هواداران در حین بازی که نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد او را نیز تشویق می‌کردند چرا که او در قلب همه استقلالی‌ها قرار دارد.

او درباره عملکرد میرزایی که برای استقلال گلزنی کرد و پنالتی گرفت، اظهار داشت: یک تعویض بسیار خوب از سوی ساپینتو انجام شد. او از بازیکنانش شناخت بسیار خوبی دارد. تعویض رضا میرزایی، شاهکار ساپینتو بود.