تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ایمان داشتیم که مقابل گل‌گهر برنده از زمین خارج می‌شویم. تا وقتی نفس می‌کشیم برای موفقیت می‌جنگیم.

به گزارش ایرنا، روی ماتا دوشنبه شب در نشست خبری پس از پایان بازی با گل‌گهر سیرجان که با پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: یک بازی خوب و رویایی برای استقلال بود. بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند تا به سه امتیاز این بازی برسیم.

وی افزود: در همان دقایق ابتدایی بازی می‌توانستیم به برتری برسیم که متاسفانه گل نزدیم. گل‌گهر فقط یک بار سمت دروازه ما رفت و یک گل زد و دلیل این گل خوردن نیز عدم تمرکز بازیکنان ما بود.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: نیمه دوم را خوب شروع کردیم. تعویض‌های ما به خاطر بد بودن بازیکنان داخل زمین نبود بلکه به خاطر استراژی جدیدمان بود.

ماتا تصریح کرد: امروز ایمان داشتیم که برنده از زمین خارج می‌شویم. جنگنجو بودیم و تسلیم نشدیم. تا وقتی نفس می‌کشیم می‌جنگیم.

وی تاکید کرد: امروز استقلال نباید گل می‌خورد. ۱۷ موقعیت ایجاد کردیم که این برای ما جای خوشحالی دارد. می‌خواهم شما هم نظرات خود را در مورد پنالتی در نیمه اول بگویید. بازیکن گل گهر در داخل باکس بود و خطا نبود. شاید داور ندید و به خاطر این است که می خواهیم VAR بیاید. هفته خوبی داشتیم و می‌خواهیم بهتر باشیم. به داوران هم کمک کنید بهتر باشند و صحنه‌ها را دوباره ببینند. با داور چهارم صحبت کردم. نمی شد پنج دقیقه وقت اضافه بگیرند. از دقیقه اول نیمه دوم دنبال نگه داشتن بازی بودند و ما از راست و چپ موقعیت ایجاد می‌کردیم و آنها فقط می خواستند بازی بخوابد و باید بیشتر وقت اضافه می گرفتند.

مربی استقلال در پایان گفت: باید گل بزنیم، اگر زود این کار را انجام دهیم کارمان راحت‌تر است، روی این موضوع کار می‌کنیم. فیزیکی و روانی با بازیکنان کار می‌کنیم ولی این فوتبال است. اگر امروز بازی را نمی‌بردیم عادلانه نبود.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان پایان دراماتیکی داشت و شاگردان ریکاردو ساپینتو در ثانیه‌های پایانی شکست را با پیروزی عوض کردند.