تهران- ایرنا- روزنامه‌نگار و سینماگر فلسطینی با اشاره به اهمیت سینمای مقاومت گفت: جشنواره مقاومت تجلی آرمان حمایت از فلسطین و قدس شریف است.

تیسیر حمدان سلیمان آزاده فلسطینی که ۱۹ سال در اسارت رژیم صهیونیستی بود در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا با اشاره به اهمیت تبلیغات و سینما در به تصویر کشیدن رشادت‌های مردم فلسطین در جبهه مقاومت اظهار داشت: کار تبلیغاتی در سینما خیلی مهم است و جشنواره مقاومت رویدادی مهم به شمار می‌رود.

وی افزود: جشنواره مقاومت به تصویر کشیدن مقاومت زنان و مردانی است که در مقابل رژیم صهیونیستی سالهاست ایستادگی می‌کنند.

حمدان سلیمان که از بنیانگذاران گردان‌های عزالدین القسام است، همچنین اظهار داشت: ما اهل بیت المقدس هستیم که از اوایل دهه نود عملیات نظامی علیه رژیم اشغالگر اسرائیل را تحت مقاومت اسلامی فلسطین که با اشغالگری اسرائیل می جنگید، آغاز کردیم.

وی افزود: ما همچنان از آرمان فلسطین حمایت می کنیم تا زمانی که فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی درآید و سینما محرکی برای رسیدن به این هدف است.

حمدان سلیمان گفت: با به تصویر کشیدن داستان کودکان و زنان و مردان فلسطینی توضیح می دهیم که اشغال چگونه آنها را می کشد و چگونه می توانیم به عنوان یک مقاومت از آنها برای مقابله با رژیم صهیونیستی دفاع کنیم. مقاومت همچنان ادامه دارد.