به گزارش روز سه شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "مهران فاطمی" در نشست ستاد تسهیلات نوروز ۱۴۰۲ شهرداری یزد، با بیان اینکه شهرداری ها در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند گفت: ارتباط بسیاری از امور شهروندان با شهرداری ها مؤید حجم و گستردگی وظایف و ماموریت های این مجموعه و سنگینی بار روی دوش آن هاست.
وی حجم اقدامات و فعالیت های برخی شهرداری ها را معادل چندین اداره کل دانست و اظهار کرد: پیشبرد امور براساس اصول و ضوابط قانونی؛ در عینِ تلاش برای جلب رضایت مراجعین، باید به طور ویژه مد نظر کارکنان این مجموعه ها قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم مورد توجه شهرداری ها در سال ۱۴۰۲ باید خوشرویی و خوش برخوردی در مواجهه با ارباب رجوعان باشد.
استاندار یزد ادامه داد: بررسی و رسیدگی مسائل و مطالبات مردم؛ با گشاده رویی، اخلاقمداری و تکریم آن ها سبب افزایش سطح رضایتمندی شهروندان خواهد شد.
وی از اقدامات و فعالیت های شهرداری یزد در نوروز ۱۴۰۱ قدردانی و خاطرنشان کرد: امید است در نوروز پیش رو نیز اقدامات ویژه و خاصی، برنامه ریزی و امور با توان و کیفیت بیشتری پیش رود.
استاندار یزد گفت: در طول یک سال گذشته اقدامات ارزنده ای در شهر یزد انجام شده که ضروری است در زمینه اطلاع رسانی گسترده آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.