شهرری - ایرنا - رئیس هیات کوهنوردی شهرستان ری گفت: کوهنوردان اهل شهرری به مناسبت هفته منابع طبیعی در بخشی از مسیر قله راگا در رشته کوه راگا (بی بی شهربانو) درخت کاشتند.

حمید طربی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ری در هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت ۳۵ اصله نهال کردند.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته منابع طبیعی و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت و کمک به احیاء طبیعت سبز کوهستان راگا ، ۳۵ نهال در ارتفاعات کوهستان راگا توسط تیم ۱۵۰ نفره هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان ری کاشته شد.

این مسئول ادامه داد: با شروع هفته درختکاری در کشور هیات کوهنوردی شهرستان ری همانند سالهای گذشته با همکاری اداره منابع طبیعی استان و مشارکت فرمانداری شهرستان، شهرداری منطقه۲۰، شورای اسلامی شهر ری ، اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ، با حضور عظیم و گسترده مدیران گروه های کوهنوردی ، پیشکسوتان کوهنوردی، مربیان و کوهنوردان شهرستان در منطقه کوهستانی راگا نهال غرس کردند.

وی بیان کرد: همچنین کوهنوردان به کاشت بذر زیتون در ارتفاعات کوهستان راگا اقدام کردند تا با این کار به ترویج فرهنگ درختکاری کمک کرده باشند.

طربی یادآور شد: اتحاد و همبستگی در بین کوهنوردان شهرستان ری موجب شد تا در مراسم ها و همایش‌های مختلف از جمله کمک و امدادرسانی به زلزله‌زدگان به کمک مسئولان بشتابند.