کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به قدرت و عظمت امامین انقلاب گفت: با پشتوانه امامت و ولایت است که رهبران عظیم‌الشان ما به آمریکا نهیب می‌زنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» عصر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت نیمه شعبان در جمع کارکنان استانداری کرمانشاه، افزود: دنیا در مقابل عظمت و منطق اسلام حرفی برای گفتن ندارد.

وی با تبریک میلاد حضرت ولی عصر (عج) افزود: خداوند متعال قدرت تمیز راه را از چاه توصیف کرده، لذا راه از چاه قابل تشخیص است و امامت از اصلی‌ترین راه‌های منتهی به خداوند متعال است.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به فرمایش امام رضا (ع) اظهار داشت: امامت و ولایت اساس و اصول دین است، یعنی روشن ترین چهره دین است.

وی یادآور شد: اگر امروز استکبار از ما حساب می برد به پشتوانه امامت و دین است و همین پشتوانه بزرگ و مهم است که نظام اسلامی را منحصر به فرد معرفی می‌کند.

این استاد برجسته حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: امام نظام مسلمین است زیرا همه جانبه مجتهد است و بر تمام امور اشراف کامل دارد.

آیت الله علما افزود: اگر امت توفیق داشته باشند تحت تربیت امام قرار گیرند، یقینا جامعه بی نظیر، ایده آل و مطلوب خروجی آن خواهد بود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: خداوند متعال در پاسخ ملائکه که نسبت به خلق انسان اشکال می گرفتند، با توجه به اصل امامت فرمود من چیزی می دانم که شما نمی دانید.