تهران- ایرنا- بازیکن شهداب یزد بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال با بیان اینکه به قهرمانی به همراه این تیم افتخار می‌کنم گفت: این قهرمانی حاصل تلاش گروهی بود چرا که والیبال ورزش فردی نیست.

به گزارش ایرنا، امیر غفور بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال شهداب یزد سه‌شنبه شب بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هواداران امروز در ورزشگاه با جان و دل تیم را مورد حمایت قرار دادند و این موضوع را به طور کامل در زمین حس کردیم.

وی افزود: از همبازیانم تشکر می‌کنم که در طول این یک سال اخیر با تمام وجود در خدمت تیم بودند و کاری کردند که امروز همه به قهرمانی افتخار کنیم.

بازیکن تیم شهداب یزد خاطرنشان کرد: مربیان شهداب توانایی‌های خود را اثبات کردند و در طول فصل با تلاش‌های شبانه‌روزی و تدابیرشان تیم را به موفقیت رساندند.

غفور گفت: خوشحالم که تیم شهداب این فرصت را در اختیار من گذاشت تا در خدمت آنها باشم، این قهرمانی حاصل تلاش گروهی بود چرا که والیبال ورزش فردی نیست.

دیدار نهایی لیگ برتر والیبال بین تیم‌های هراز آمل و شهداب یزد از ساعت ۱۸ در سالن فدراسیون والیبال آغاز و در نهایت با پیروزی و قهرمانی مقتدرانه شهداب به پایان رسید.

امیر غفور بازیکن تیم شهداب یزد با کسب ۱۹ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.