تهران- ایرنا- باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه اتفاقات دیدار نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم در ورزشگاه بهنام محمدی بازی نمی‌کنیم.

به گزارش ایرنا، در نیمه اول دیدار نساجی مازندران با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر، به‌سوی مهرداد عبدی بازیکن نساجی در میان زمین چمن از سوی تماشاگران تیغ موکت بری پرتاب شد.

این اتفاق باعث شد تا باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای اعلام کند که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به میدان نخواهد رفت.

در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: پیرو حواشی بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی که براساس مشاهده فیلم و شواهد موجود به سمت بازیکن تیم میهمان اشیای خطرناک و بُرَنده پرتاب شده است. باشگاه تراکتور برای حفظ جان و سلامتی اعضای تیم، در دیدار هفته بیست و چهارم مقابل نفت مسجدسلیمان از بازی در این ورزشگاه امتناع خواهد کرد.

علاوه بر بازیکنان بزرگ داخلی، تراکتور هشت مربی و بازیکن خارجی در استخدام خود دارد که حفظ امنیت آنان نیز بسیار حائز اهمیت و در اولویت است.

با توجه به ضرورت حفظ امنیت اعضای تیم، تراکتور به هیچ عنوان در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان نمی‌رود و رونوشت این نامه به مهدی تاج رئیس فدراسیون و قنبرزاده نایب رییس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، رییس کمیته انضباطی و همچنین استانداری خوزستان ارسال شده تا در اسرع وقت تصمیمات مقتضی در این رابطه اتخاذ نمایند.

دیدار تراکتور و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۱۰ فروردین برگزار خواهد شد.