تهران-ایرنا-گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب در پیامی هشدار آمیز به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پاسخ جنایت به اردوگاه جنین حتمی خواهد بود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، در بیانیه این گروه‌ها آمده است که آبشار خون فلسطینی در خاک کرانه باختری قهرمان پرور، آتش انقلاب و مقاومت را شعله ور می کند.

گروه مقاومت تأکید کرد: راه درگیری با دشمن و نظامیان صهیونیستی، تنها راه برای مقابله با قلدری اشغالگران و حکومت فاشیست و اقدامات جنایتکارانه رژیم تل آویو است.

گروه‌های مقاومت در بیانیه خود به قهرمانان فلسطینی درود فرستاد که در مقابله با نیروهای غاصب صهیونیست مقابله کردند و شماری از نیروهای دشمن را مجروح و به تجهیزات نظامی آنان آسیب وارد کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

در این درگیری‌ها، ۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.

با روی کارآمدن دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و حضور وزیران تندرویی چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی در کابینه نتانیاهو، سخت گیری‌ها و جنایت‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین به ویژه نیروهای مقاومت شدت گرفته است.