تهران- ایرنا- بسته خبری ورزشی ایرنا در هجدهم اسفندماه به جدایی ادسون تاوارس از صنعت نفت، ادعای کلینزمن برای صعود کره جنوبی به نیمه نهایی جام جهانی و دیگر اخبار جذاب ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، با بسته خبری سرویس ورزشی در هجدهم اسفندماه همراه باشید.

دبیر: اگر به کشتی‌گیری اجحاف شده اعتراض کند/ از کادرفنی تیم‌های ملی راضی هستم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اجرای چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باعث شده تا حق هیچ کشتی‌گیری ضایع نشود و همه باید یا در میدان داخلی یا بین‌المللی مسابقه دهند و اگر به کسی اجحاف شده بیاید و اعتراض کند. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

مهدی: از حضور گسترده هواداران استقبال می‌کنیم اما تعمیرات در حال انجام است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از حضور پرشور هواداران در دیدار پرسپولیس و سپاهان استقبال می کنیم اما مسائل زیرساختی در این ورزشگاه در حال انجام است که تا زمان تمام شدن تعمیرات، مشخص نیست که ظرفیت پذیرش هواداران چگونه خواهد بود. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

حسن غفوری فرد درگذشت

حسن غفوری فرد دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران، عضو سابق شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و از نمایندگان ادوار مجلس به دلیل کهولت سن درگذشت. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

سایتی‌اف ایران در جستجوی قهرمانی

قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد ایران یکی از پدیده‌های مسابقات کشوری بود که کشتی او با تمجید کارشناسان همراه شد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

تاوارس از صنعت نفت آبادان جدا شد

ادسون تاوارس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از این تیم جدا شد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

کلینزمن: با کُره‌ قهرمانی آسیا و صعود به نیمه‌نهایی جام‌جهانی را می‌خواهم

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در نخستین نشست خبری خود گفت: می‌خواهم با این تیم به قهرمانی آسیا رسیده و به نیمه‌نهایی جام برسم. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.