بروجرد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: مردم شهرستان امسال با مشارکت در جشن نیکوکاری ۲۰ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

جمشید باجلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کمک های جشن نیکوکاری تجمیع امداد با مراکز نیکوکاری بوده است، اظهار داشت: کمک های مردمی جمع آوری شده تا کنون مبلغ بیست میلیارد و ۶۹ میلیون ریال است که نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: هفته احسان و نیکوکاری از چهاردهم اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد با شعار« هر روز عید دیگری است، با همدلی نوروز را جشن بگیریم» در سراسر استان آغاز و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

باجلان با اشاره به راه‌های مشارکت مردم خیراندیش و نیکوکار در این اقدام خداپسندانه بیان کرد: درگاه الکترونیکی *۶۶*۱#، مراکز نیکوکاری، مدارس و ادارات این نهاد آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان در آستانه سال نو است.

رییس کمیته امداد بروجرد بیان کرد: کمک های جمع آوری شده توسط معتمدین و مراکز نیکوکاری با نیاز سنجی در حال توزیع بین نیازمندان است.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزارو ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.