جلیل شعبانی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا در این باره که آیا منصور توانسته شخصیت شهید ستاری را به معنای واقعی به تصویر بکشد و این که آیا های پاور را می توان اثر تازهتری از شهید ستاری دانست؟ گفت: من کار های پاور را ندیدهام اما از زاویهای دیگر به کار نگاه کرده و حتما این اثر هم کار باارزشی است. چون ندیده ام نمی توانم قضاوت کنم.
در مورد شهدا هر چقدر کار ساخته شود باز هم کم است
تهیهکننده تک تیرانداز گفت: به نظرم، در مورد شهدا هر چقدر کار ساخته شود باز هم کم است. از زوایای مختلف میتوان به زندگی شهدا نگاه کرد و میشود فیلمهای مختلفی در این باره ساخت.
اشکالی ندارد فیلم دیگری درباره شهید ستاری بسازیم
وی افزود: هیچ اشکالی هم ندارد فیلم دیگری درباره شهید ستاری بسازیم. از نظر من واقعا این اشکال نیست.
اگر قرار است پلههای بعدی را جلو برویم حتما باید تجربههای گذشته را نگاه کنیم و یک پله به بالا برویمشعبانی تاکید کرد: اگر قرار است پلههای بعدی را جلو برویم حتما باید تجربههای گذشته را نگاه کنیم و یک پله به بالا برویم.
تهیهکننده منصور گفت: سعی کنیم کاری انجام دهیم که به نسبت کار قبلی یک قدم رو به جلو باشد. های پاور هم احتمالا کار خوب و قویای است و تعریف از این کار شنیدهام.
شعبانی گفت: منصور، زاویه نگاه متفاوتی به سینمای جنگ داشت و در آن هیچ گلولهای شلیک نمیشد و هیچ اسلحهای نمیدیدیم.
وی با بیان این که منصور زاویه نگاه متفاوتی نسبت به دیگر فیلمها داشت، افزود: این فیلم از زوایه دیگر به دفاع مقدس نگاه میکرد. به خاطر همین هم مورد توجه واقع شد.
شعبانی خاطرنشان کرد: منصور به گونهای هم فیلم بهروزی بود. یعنی اتفاقهایی که در زمان شهید ستاری افتاد در جامعه ما میافتد و برخی به شکلی معتقدند که توانایی این را نداریم که دنبال انرژی هستهای و فناوری برویم و میگویند باید واگذار و وارد کنیم و خودمان به سمتش نرویم و این روش درستی نیست.
وی گفت: شهید ستاری یک تنه ایستاد، جنگید و پیروز شد برای این که ثابت کند ما میتوانیم در عرصههای خودمان به خودباوری رسیده و تولید داخلی داشته باشیم.