تهران- ایرنا- ستاره فرانسوی به مصاحبه جدید دیدیه دشان درباره جام‌جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، درست در زمانی که هواداران فوتبال تصور می‌کردند دعوا و اختلاف دیدیه دشان با کریم بنزما به پایان رسیده است، با مصاحبه تازه سرمربی تیم ملی فرانسه با یک نشریه فرانسوی این اختلاف دوباره اوج گرفته است.

دشان در مصاحبه با Le Parisien روایت خود را از حقایق مربوط به کناره‌گیری بنزما از جام‌جهانی قطر بیان کرده است.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره مصدومیت بنزما در جام‌جهانی و حذف او از لیست تیم در این مصاحبه گفت: کریم صدمه دیده بود، این جام جهانی برای او ارزش زیادی داشت. او به من گفت تمام شد. تشخیص پزشک ما با تشخیصی که در مادرید وجود داشت، مطابقت می‌کرد.

دشان افزود: در بهترین حالت، بازگشت او به تمرینات نمی‌توانست قبل از ۱۰ دسامبر(۱۹ آذر) باشد. به او گفتم کریم، اضطراری نیست. شما بازگشت‌تان را با مدیر تیم سازماندهی می‌کنید. وقتی از خواب بیدار شدم، فهمیدم که او رفته است. این تصمیم او بود، او غیر از این به شما نمی‌گوید. من بنزما را درک می‌کنم و به آن احترام می‌گذارم.

البته طولی نکشید که برنده توپ طلا پاسخ دشان را داد. در چیزی که فقط می‌توان آن را به عنوان کمدی فوتبال توصیف کرد، مهاجم ۳۵ ساله در اینستاگرام دو پست جداگانه منتشر کرد؛ یکی با متن "جسارت" با یک ایموجی دلقک و دیگری با متن "آن دیدیه به پایان رسید. شب بخیر."

این واکنش در تضاد با اظهارات مربی سابق او در مورد انتخاب مهاجم برای عدم بازگشت به اردوی تیم ملی فرانسه است.

این واکنش تنها به این شایعه دامن می زند که بنزما آماده بازگشت قبل از پایان جام جهانی بوده است. با این حال، با بازنشستگی بنزما از تیم ملی فرانسه، پایانی ناخوشایند برای آنچه می‌توانست بین مربی و بازیکن باشد را نشان می‌دهد.