یاسوج - ایرنا- فرماندار شهرستان لنده گفت: امسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی و ارتقای سایت های تلفن همراه در این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا،جلال دانش شنبه شب در آیین بهره برداری از ایستگاه موبایل شهرک فجر لنده با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت های اینترنت با بستن تفاهم نامه بین شرکت مخابرات و شهرداری لنده ابرازامیدواری کرد: شاهد بهبود شرایط دسترسی به اینترنت پرسرعت در لنده باشیم.

استاندار کهگیلویه بویر احمد نیز در این آیین با اشاره به هزینه بر بودن سایت های موبایل از شرکت مخابرات گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ایستگاه موبایل شهرک فجر لنده هزینه شده است.

سید علی احمدزاده تاکید کرد: مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های زیر ساختی اقدام های خوبی انجام داده که جای قدردانی دارد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد نیز در این آیین گفت: برقراری ارتباطی فراگیر و پایدار در مناطق محروم از اولویت های این شرکت در دولت سیزدهم است.

سید محمد هادی امیری افزود:شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ضمن رصد ارتباطی شهرها و روستاها و اعلام مشکلات ارتباطی به مسئولان بالادستی سعی دارد با تمام توان به مطالبات مشترکان در حوزه ارتباطی جامه عمل بپوشاند.

وی بیان کرد:شهرک فجر لنده با توجه به تراکم جمعیتی بالا و عدم دسترسی به اینترنت مطلوب همواره یکی از دغدغه های مسئولان بوده که با پیگیری‌های مسئولان یک دستگاه سایت BTS فول تکنولوژی به این شهرک اختصاص یافته است.

امیری اظهار کرد: در یک سال گذشته اقدامات مهمی در زمینه زیر ساخت های مخابراتی در این استان انجام شده که احداث فیبر نوری یاسوج به سی سخت، دوگنبدان به آبشیرین، یاسوج به کاکان و مسکن مهر دهدشت نیز از مهمترین این خدمات است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحول و توسعه خدمات مخابرات در شهرها و به ویژه ها روستاهای دورافتاده در چند سال اخیر بویژه دولت سیزدهم بی سابقه بوده به گونه ای که علاوه بر گسترش خدمات مخابراتی، هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای استان از پوشش ارتباطی برخوردارند.