تهران- ایرنا- رییس سازمان بسیج ورزشکاران با تمجید از اقدام فدراسیون کشتی گفت: امروزه نیازمند مکتب شهدا هستیم و این مکتب می‌تواند در ورزش کشور ترویج پیدا کند.

مهدی میرجلیلی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در محل فدراسیون کشتی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز جامعه کشتی توفیق میزبانی یکی از قهرمانان دیرین ایران زمین را دارد و این کار بسیار ارزشمند است. فدراسیون کشتی با این اقدام مهم، نسل جدید و قدیم قهرمانان و پهلوانان ایران زمین را پیوند داد. امیدوارم روحیه ایثار و فداکاری همیشه در ورزش جریان داشته باشد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه امروزه نیازمند مکتب شهدا هستیم، افزود: مکتب شهدا ایثارگری و فداکاری بود که می‌تواند در ورزش کشور ترویج پیدا کند. شهدای ما جان خود را به عشق وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی این را هم گفت: مردم داری، وطن‌دوستی و عشق به مردم از مهمترین شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی است که انشاء‌الله در ورزش ایران جاری و ساری خواهد شد.

در این مراسم همچنین سیدمحمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین به خبرنگار اینا گفت: باید از علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی تشکر کنم که این کار ارزشمند فرهنگی را انجام داد. پیام این مراسم آن است که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و جامعه ورزش کشور پای آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستادند. این مراسم یادآور رشادت‌های رزمندگان ایران در جبهه‌های حق علیه باطل است.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام با حضور پیشکسوتان، قهرمانان، رییس فدراسیون کشتی و مربیان در محل فدراسیون کشتی در حال برگزاری است.