شیراز-ایرنا-فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به موفقیت های بسیج سازندگی طی سال های اخیر بر روایت هنرمندانه اقدامات و فعالیت ها تاکید کرد و گفت: اقدامات چشمگیر جهادگران در قالب روایت هنرمندانه در سطح ملی باید منعکس شود.

سردار یدالله بوعلی روز سه شنبه در نشست تشکیلاتی مسئولین و کارشناسان بسیج سازندگی نواحی مقاومت سراسر استان فارس افزود: این حضور و گردهمایی باعث تبادل تجربیات، هم افزایی و همدلی بیشتر و ارتقاء روحیه و انگیزه سازمانی می شود و روند پیشرفت کاری بسیج سازندگی و گروه جهادی مناسب بوده است استان فارس ظرفیت خلاق بسیار زیادی دارد و باید از این ظرفیت همچنان به نحوه مطلوب استفاده کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به موفقیت های بسیج سازندگی طی سال های اخیر بر روایت هنرمندانه اقدامات و فعالیت ها تاکید کرد و گفت: انعکاس ملی اقدامات شاخص جهادگران مناسب نیست و انتظار می رود این اقدامات چشم گیر جهادگران در قالب روایت هنرمندانه در سطح ملی منعکس شود و رویدادهای ملی بسیاری زیادی در مدت اخیر به میزبانی شیراز برگزار شده هرچند خبرگزاری های استان و صدا و سیمای فارس به خوبی این رویدادها را منعکس کرده اند اما انتظارات از شبکه ملی و رسانه ها می رود تا نگاه ویژه ای به این اقدامات ملی داشته باشند.

وی ادامه داد: نمونه ای از اقدامات که می‌شد انعکاس بهتری در شبکه ملی داده شود توزیع هزار فقره جهیزیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بهره برداری از ۱۱۰ پروژه جهاد آبرسانی و ... بود. البته انتظارات از بسیج سازندگی و گروه های جهادی نیز می رود تا فعالیت های خود را با تولیدات هنری فاخر به اطلاع عموم برسانند.

این مسوول اظهار داشت: در جریان‌های جهادی زمانی با کمترین امکانات اقدامات انجام می شد ولی امروزه تامین تجهیزات به خوبی مهیا شده است لذا انتظار می رود با بهره گیری از تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و متدین فعالیت ها را افزایش داد.

سردار بوعلی با اشاره به فعالیت های متنوع و گسترده جهادگران در سراسر استان فارس، گفت: امروزه بسیج سازندگی به جایی رسیده است که پروژه های بزرگی را انجام می‌دهد که این فعالیت های کنونی با قبل قابل مقایسه نیست و نمونه های این پروژه های بزرگ را در مسکن، آبرسانی ، راه سازی و کشاورزی می توان دید و این نشان می‌دهد با تفکر جهادی و داشتن اراده میتوان در هر عرصه ای موفق شد.