تهران- ایرنا- در ترکیب منتخب هفته‌ی بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گل‌گهر سیرجان بیشترین نماینده را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، بیست و سومین هفته‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت دیدار طی سه روز به انجام رسید و ۱۳ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. فقط ۲ تیم میزبان به برتری رسیدند و سه دیدار نیز برنده نداشت تا شاهد برتری سه تیم میهمان باشیم.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان هفت تیم مختلف هستیم. گل گهر سیرجان با سه سهمیه صدرنشین است و تیم‌های استقلال و سپاهان با ۲ نماینده در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

دروازه‌بان: آرمان شهدادنژاد(مس کرمان):

با وجود اینکه یک گل خورد اما نمایشی فوق‌العاده در دیدار برابر هوادار داشت و کمک کرد تا تیمش با یک امتیاز به کرمان بازگردد. علیرضا حقیقی نیز در این هفته عملکرد جالب توجهی داشت.

مدافعان: رامتین سلیمان‌زاده(مس رفسنجان)، میلاد زکی‌پور(سپاهان)، سامان فلاح(پیکان)، کوین یامگا(استقلال):

مس رفسنجان با بردی بزرگ از تبریز بازگشت. آنها با عملکرد دفاعی بی‌نقص مانع از گلزنی خط حمله‌ی آتشین تراکتور شدند. سلیمان‌زاده در قلب خط دفاعی بازهم بازی‌ای بدون اشتباه داشت.

پیکان هم از آلومینیوم در اراک یک امتیاز گرفت و کلین‌شیت کرد. سامان فلاح فوق‌العاده کار کرد و نشان داد تعریف‌ها از او بیهوده نیست و می‌تواند آینده‌ی خط دفاعی تیم ملی باشد.

از میلاد زکی‌پور و کوین یامگا نیز باید یاد کنیم. ۲ بازیکنی که در ۲ بازی بزرگ نمره‌ی بسیار خوبی گرفتند. زکی‌پور در ورزشگاه آزادی خوش درخشید و می‌توانست یک پاس گل هم به نامش ثبت شود اما اشتباه کمک‌داور این اجازه را نداد. دفاع راست فرانسوی استقلال نیز در جدال برابر فولاد زننده‌ی یکی از ۲ گل تیمش بود و بار دیگر در یک مسابقه‌ی بزرگ به داد آبی‌پوشان رسید.

هافبک‌ها: محمد کریمی(سپاهان)، رضا شکاری(گل‌گهر سیرجان)، نوید عاشوری(گل‌گهر سیرجان):

محمد کریمی نه‌تنها یک گل سه امتیازی زد بلکه در الباقی دقایق دیدار برابر پرسپولیس هم مهره‌ای کم‌نقص برای ژوزه مورایس بود. او با نمایشی درخشان می‌توانست دبل هم کند.

رضا شکاری و نوید عاشوری بهترین بازیکنان این هفته‌ی لیگ بودند. آنها به ترتیب یک گل و ۲ پاس گل و یک گل و یک پاس گل باعث رقم خوردن باختی سنگین برای نفت مسجدسلیمان شدند.

مهاجمان:مرتضی تبریزی(گل‌گهر سیرجان)، مهدی قایدی(استقلال)، محمدرضا سلیمانی(ذوب‌آهن):

مرتضی تبریزی نیز در این روزها در اوج آمادگی است. او در آخرین حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم گل‌گهر سیرجان مرتبه‌ای دیگر توانایی بالایش را نشان داد و یک گل زد تا برد مقابل نفت مسجدسلیمان شیرین‌تر شود.

مهدی قایدی را هم به این ترکیب باید اضافه کرد. دیگر خیلی کم پیش می‌آید که بازی بدی از او ببینیم. او در اهواز تیر خلاص را به پیکره‌ی استاد خود علیرضا منصوریان زد و برد استقلال را قطعی کرد.

محمدرضا سلیمانی در جدال برابر نساجی تلاش بسیار زیادی برای گلزنی انجام داد و نهایتا تیمش را با شم گلزنی بالایش به سه امتیاز حیاتی رساند تا ذوب در جایگاهی مناسب‌تر سال ۱۴۰۱ را تمام کند.

سرمربی: ژوزه مورایس(سپاهان):

با وجود پیروزی پرگل گل‌گهر و برد ارزشمند استقلال در اهواز، باید از ژوزه مورایس به عنوان سرمربی هفته یاد کنیم. سپاهان در جدال با پرسپولیس با وجود اینکه می‌توانست به دنبال تساوی باشد اما از دقیقه‌ی اول برای برد تلاش کرد و در لحظات پایانی به هدفش رسید تا بردی ارزشمند نصیب صدرنشین لیگ شود.