بوشهر- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات پلیسی مأموران انتظامی شهرستان‌های بوشهر و گناوه، ۳۰ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و 6 نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سهام صالحی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های گناوه و بوشهر، با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه اشخاصی در فروش و توزیع مواد محترقه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه پلیس در چند عملیات ضربتی و هماهنگ، ۶ نفر فروشنده به همراه تعداد ۳۰ هزار انواع مواد محترقه، اسپره و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق را دستگیر و کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

صالحی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی عنوان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی حمایت می‌کند ولی با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.