اصفهان - ایرنا - در حوادث مختلف امشب در سطح استان تا کنون ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند که در یک مورد نوجوان مبارکه ای انگشتان دست خود را از دست داد.

عباس عابدی سه‌شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک حادثه در «وینیچه» مبارکه انگشتان دست یک نوجوان پسر ۱۴ ساله بر اثر ترکیدن ترقه قطع شد.
وی اظهار کرد: این مصدوم‌ نوجوان توسط واحد امدادی اورژانس به بیمارستان محمدرسول الله مبارکه منتقل شد.
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در حادثه دیگری در منطقه عسگریه دوم اصفهان بر اثر انفجار ترقه سه نفر مصدوم شدند.
وی اضافه کرد: ۲ نفر از مصدومان دچار سوختگی ۲۰ درصد و یک نفر با ۳۵ درصد سوختگی از ناحیه دست‌ها، سر و صورت توسط ۲ واحد امدادی ۱۱۵ به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.

عابدی با اشاره به یک حادثه دیگر در زیباشهر مبارکه گفت: ترکیدن ترقه در دست نوجوان سیزده ساله باعث سوختگی ۱۵ درصدی کف دست و صورت وی از نوع درجه یک شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در حادثه دیگری در شهر خورزوق راکب موتورسیکلت به دلیل انفجار ترقه در داخل جیب و برخورد با درخت، با سوختگی حدود ۴۵ درصد به بیمارستان غرضی منتقل شد.

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درخصوص حوادث امشب گفت: ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه امروز توسط شهروندان خیابان ملاصدرا یک مورد حادثه انفجار همراه با حریق در پشت بام منزل مسکونی ۲ طبقه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: سه نوجوان ۱۷ تا ۱۸ ساله در حال ساخت مواد محترقه بودند که دچار حادثه شده و با سوختگی نسبتاً شدید تحویل عوامل اورژانس شهر شدند.

این خبر تکمیل می‌شود...