تهران- ایرنا- مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد با راه‌اندازی قرارگاه «ضیافت خدمت» بر بازار شب عید و همچنین عملکرد و نحوه پاسخگویی دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم در ایام نوروز نظارت ویژه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، تمرکز بر مأموریت نظارتی و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در روزهای پایانی سال و مشغله‌های روزمره و دغدغه‌های خاص این روزها موجب غفلت مرکز ارتباطات مردمی دولت از اقدامات نظارتی این مجموعه در تعطیلات نوروز نشده و بر اساس اعلام مسئولان مرکز، قرارگاه «ضیافت خدمت» به‌منظور نظارت ویژه بر عملکرد و نحوه خدمت‌رسانی و پاسخگویی دستگاه‌های دولتی در تهران و استان‌ها و همچنین نظارت بر بازار شب عید فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

این قرارگاه با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها برای عدم توقف خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در این روزها و با محوریت اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری در راستای همگرایی هم افزایی وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در پاسخگویی به سؤالات و ‌درخواست‌ها، رسیدگی به ‌شکایات و دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شده و گزارش اقدامات آن به اطلاع رئیس‌ جمهور و مردم خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری در همین راستا در بازدیدی سرزده از یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای سطح شهر به بررسی چگونگی و کیفیت تأمین و عرضه مایحتاج مردم پرداخت و ضمن بازدید میدانی از برخی غرفه‌های این مجموعه، با شهروندان حاضر در فروشگاه گفت‌وگو و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و پیشنهادات آن‌ها برای بهبود کارکرد مجموعه‌های خدماتی و فروشگاهی قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص گزارش مردمی یک مراجعه‌کننده درباره تأخیر در عرضه یکی از مایحتاج ضروری دستور لازم برای رسیدگی فوری و تهیه گزارش در این زمینه را به بخش های مرتبط صادر کرد.