سبزوار- ایرنا- رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: به منظور ارائه خدمات نوروزی به زائران رضوی و مسافران، چهار پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های منتهی به این شهرستان فعال شده است.

حامی ایمان‌پناه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایگاه ها در چهارچوب طرح نوروزی در مسیرهای سبزوار - داورزن، سبزوار- نیشابور و سبزوار- بردسکن به زائران و مسافران خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر در قالب تیم های امداد و نجات با تمام امکانات و توان تلاش می کنند در کنار دیگر نهادهای خدمات رسان، زمینه سفری ایمن را برای زائران و مسافران فراهم سازند.

وی تصریح کرد: خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی در قالب ارائه خدمات سلامت و امدادرسانی به مصدومان حوادث رانندگی برخی از فعالیت های پایگاه نوروزی هلال احمر است.

رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: در کنار خدمات طرح ایمنی، سلامت و کمک به فرهنگ سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای، خیمه نماز نیز برپا شده و در فضاهای دوستدار کودک پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر، کودکان هم از فضای آموزشی و سرگرمی بهره مند می شوند.

ایمان‌پناه افزود: همچنین ماموران هلال احمر در معرفی مکانها و جاذبه های گردشگری شهرستان سبزوار به گردشگران نوروزی همکاری می کنند.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.