شهرری- ایرنا- امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان انقلاب گفت: ملت ایران همیشه بیدار بوده و در برابر توطئه های دشمنان انقلاب هوشیار است مسئولین شهرستان ری هم با همفکری با هم به دنبال حل مشکلات مردم و رفع سختی های آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه نماز جمعه این هفته شهرری اظهار داشت:دشمنان برای چهارشنبه آخر سال برنامه هایی داشتند که به حول و قوه الهی همه نقش بر آب شد و با هوشیاری ملت شهید پرور مثل گذشته چیزی جز شکست عاید آنها نشد.

امام جمعه موقت شهرری مانور مشترک بین ایران، روسیه و چین را موفقیت آمیز خواند و گفت: مانور مشترک سه کشور تاثیر گذار منطقه ایران، روسیه و چین و همچنین توافق با کشورهای همسایه و عربستان تو دهنی بزرگی به آمریکا و اروپائیها بود.

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن سال نو بیان کرد: سال تحویل ما با سران کاخ سفید فرق دارد ما در هنگام تحویل سال مقابل قرآن نشسته و با خدا ارتباط می گیریم و با خواندن دعاهای وارده خواسته هایمان را از خالق یکتا درخواست می کنیم ولی در کاخ سفید با رقص پایکوبی و اعمال غیر اسلامی سالشان را تحویل می کنند.

امام جمعه موقت شهرری روز بیست و نهم اسفند را مبارک خواند و گفت: روز بیست و نهم اسفند روز ملی شدن صنعت نفت است و برای ملت ایران روز مبارکی است چون در این روز نفت کشور ما از زیر زور و استبداد مستبدانی چون امریکا و هم پیمانانش تقریبا خارج شد.

عبدالعلی ابراهیمی به اعتراضات در رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: دهمین شنبه اعتراض رو در رژیم صهیونیستی شاهد بودیم و با وجود اینکه در این اعتراضات بیش از دویست هزار نفر شرکت داشتند این رژیم هیچ توجهی به آنها ندارد.