کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: این جزیره تبعیضی در پذیرش هیچ کدام از مسافران ندارد و پذیرای تمام هموطنان در طول سال به ویژه نوروز است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به اینکه برخلاف ادعاها در فضای مجازی دست اندرکاران این جزیره تبعیضی در پذیرش مسافران ندارند اظهار کرد: این ادعاها توسط مدیران سازمان تکذیب شده و اگر مواردی نیز قبلا وجود داشته انتظار می رود تمام رویه ها به سمت بهره مندی تمام مردم ایران از امکانات کیش سوق داده شود.

وی اضافه کرد: نوروز امسال جزیره کیش همانند سال های گذشته پذیرای مهمانانی از نقاط مختلف کشور خواهد بود و فعالان بخش خصوصی و دولتی جزیره تدابیر لازم برای برای میزبانی از آنان تدارک را اندیشیدده اند اما انتظار می رود پذیرش بر اساس ظرفیت آن صورت بگیرد.

امام جمعه کیش یادآور شد: در کنار تامین خدمات اولیه برای رفاه حا کیشوندان و مسافران، با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انتظار می رود برنامه های این عید به گونه ای تدارک دیده شود که خدشه ای به حرمت و شان ماه مبارک وارد نشود.

حمایت مردمی منجر به شکست دشمنان در جنگ ترکیبی شده است

وی با اشاره به فراز و نشیب های مختلف کشور در سال جاری اظهار کرد: دامن زدن دشمنان به فتنه و اغتشاشات، تحریم و بد عهدی مجدد غرب، جنگ و نا امنی در منطقه، درگیری های مختلف بین کشورهای مختلف و به چالش انداختن معیشت مردم از جمله مواردی بود که مردم ایران امسال با انها دست و پنجه نرم کردند.

حجت الاسلام بی نیاز یادآور شد: دشمنان که امسال در راستای رویکرد جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی به اتش اغتشاشات می دمیدند اما در نتیجه رهبری ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب و با حمایت ها و پشتیبانی های مردم پیروز این میدان انقلاب اسلامی و مردم ما بودند که نشان از پایبندی به ارمان های این نظام مقددس است.

وی با اشاره به اینکه کاهش آلام و مشکلات مردم در سال آینده مهمترین انتظار از مسوولان و دست اندرکاران نظام و دولت است افزود: کیشوندان نیز شاهد فراز و نشیب های مختلف بودند که کاهش ورود مسافران در تابستان، مشکلات آب و برق، تغییرات مدیریتی و عدم ثبات آن، زلزله و بدحجابی از جمله انها است.

وی افزود: انتظار می رود سال آینده در کنار برنامه ریزی منسجم برای پذیرایی از مهمانان در طول سال، تدابیر مجکمی نیز برای رفع مشکلات جزیره برداشته شود.