تهران- ایرنا- گروه سخت تیم ملی والیبال ایران در انتخابی المپیک، تصادف شدید مدافع تیم ملی فوتبال، پایان اعتصاب استقلالی‌ها و دعوت رونالدو به تیم ملی پرتغال از مهمترین اتفاقات روز ورزش ایران و جهان بود.

به گزارش ایرنا، با بسته ویژه خبری ایرنا در بیست و هفتمین روز از اسفندماه ۱۴۰۱ همراه باشید تا مروری بر اتفاقات ورزش ایران و جهان داشته باشیم.

کار تیم ملی والیبال برای صعود به المپیک سخت شد؛ شاگردان عطایی در گروه مرگ

تیم ملی والیبال ایران در قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس در گروهی بسیار سخت قرار گرفت. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال به همگروهی با برزیل و ایتالیا در انتخابی المپیک

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همگروهی با تیم‌های قدرتمند برزیل و ایتالیا واکنش نشان داد. متن کامل این گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

ماجدی: قلعه‌نویی موفق می‌شود/ اگر من بودم با اسکوچیچ به جام‌جهانی می‌رفتیم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر من رئیس بودم با اسکوچیچ به جام‌جهانی می‌رفتیم با این حال مطمئنم تیم ملی با قلعه‌نویی موفق می‌شود.متن کامل این گفت‌وگو اینجا قابل مشاهده است.

سرمربی کریستال پالاس اخراج شد

سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم اخراج شد. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

تشریح جزئیات تصادف شدید مدافع تیم ملی؛ خطر از بیخ گوش فلاح گذشت

پزشک تیم فوتبال پیکان آخرین وضعیت این بازیکن را پس از تصادف شدید تشریح کرد. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

پایان اعتصاب؛ بازگشت بازیکنان استقلال به تمرین

بازیکنان استقلال که روز گذشته اعتصاب کرده بودند، امروز جمعه در تمرین تیم‌شان حاضر شدند. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

نبرد بزرگ گواردیولا با مونیخی‌ها و رویارویی رئال‌مادرید با چلسی

قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در دیدارهای حساس، منچسترسیتی با بایرن‌مونیخ مصاف می‌دهد و رئال‌مادرید با چلسی روبه‌رو می‌شود. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

تقابل جذاب یاران جهانبخش و قرعه آسان لورکوزن/ مسیر سخت شیاطین‌سرخ تا فینال

تقابل یاران علیرضا جهانبخش در فاینورد با تیم رم و رویارویی سردار آزمون و تیمش با نماینده بلژیک از مهمترین اتفاقات قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بود. مشروح این خبر را اینجا می‌خوانید.

مذاکره تاج با کولینا برای وارد کردن VAR به فوتبال ایران

رییس فدراسیون فوتبال با رییس کمیته داوران فیفا در مورد سیستم کمک داور ویدئویی نشستی را برگزار کرد. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

لیگ کنفرانس اروپا؛ مسیر هموار فیورنتینا و وستهم تا فینال

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد که طی آن تیم‌های فیورنتینا و وستهم مسیر همواری تا رسیدن به فینال دارند. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

سورپرایز بزرگ در تیم ملی پرتغال؛ رونالدو دعوت شد

فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان به تیم ملی کشورش دعوت شد. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.