ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حق الناس از جمله مهمترین حقوقی است که توسط همه افراد جامعه باید رعایت شود، گفت: مدیران استانی هم باید در این خصوص و احقاق حقوق همه اربابان رجوع اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در شورای اداری آذربایجان غربی افزود: وجود حق الناس در نامه اعمال انسان بسیار خطرناک است و حتی طبق روایات، همه گناهان انسان جز حق الناس قابل بخشش است.

وی اضافه کرد: مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسوولان استانی باید در پایان سال به کارنامه کاری خود در طول یک سال توجه داشته و از خود بپرسند که آیا به ارباب رجوعی ظلم کرده‌اند یا نه.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: ما باید یک سال مدیریت خودمان را در هر عرصه ای که بوده ایم، بررسی کنیم و در خصوص موفقیت ها و مشکلات حوزه کاری خود محاسبه جدی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق روایات صادره از سوی ائمه معصومین (ع)، انسان باید همواره در مسیر پیشرفت و همچنین قرب الهی باشد و نباید ۲ روز یک مومن، مثل هم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خصوص برنامه ریزی برای سال جدید هم گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که تغییرات در جهت مثبت و ارائه خدمات بیشتر به مردم و ارباب رجوع بوده و خودمان را آماده خدمت رسانی به مردم کنیم.

اتحاد مسوولان استانی، نقطه قوت آذربایجان غربی در دولت سیزدهم

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به اینکه اتحاد مسوولان استانی، نقطه قوت آذربایجان غربی در دولت سیزدهم بوده است، اظهار کرد: حفظ و ارتقای شاخص‌های امنیتی در استان به عنوان مقدمه مهم سرمایه گذاری از دیگر مزیت‌های استان در سال جاری بود.

حسن همتی همچنین برقراری مجدد ارتباط با برخی کشورهای همسایه طی روزهای اخیر را یادآوری کرد و ادامه داد: این گام اصولی که در دولت سیزدهم برداشته شد در نتیجه ارشادات رهبر معظم انقلاب، تقویت قدرت میدانی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و تقویت دیپلماسی در دولت آیت الله رییسی بوده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به برخی مشکلات موجود در آذربایجان غربی بویژه شهرستان های تکاب و شاهین دژ، گفت: تبعیض در تخریب خانه باغ‌ها، تعلل شرکت شهرک‌های صنعتی در خصوص شهرک سنگ تکاب، وجود مشکل در اینترنت روستایی، تبعیض در احیای برخی واحدهای تولیدی صنعتی، لزوم احداث پایاب سد ساروق تکاب و توجه به آبرسانی به روستاهای شاهین دژ و تکاب از مواردی است که انتظار می‌رود مسوولان استانی در این باره بیشتر اهتمام داشته باشند.