یاسوج - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: سانحه رانندگی در محل پل کتا از توابع کهگیلویه و بویراحمد یک کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

جهان بخش وحدت نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که ساعت حدود ۱۰ به فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد خودروهای تاکسی پژو و ساینا با هم برخورد کردند.

وی تاکید کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان آمبولانس های پایگاه های میمند،پاتاوه،هلال احمر، مال خلیفه و همچنین یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.

او عنوان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج و شهدای لردگان اعزام شدند.

وحدت نژاد با اشاره به اینکه این چهارمین حادثه شب گذشته تاکنون بوده افزود:ساعت ۲ بامداد امروز نیز واژگونی یک دستگاه تریلر در محل جاده کاکان چشمه چنار نیز یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم برجای گذاشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: انحراف پژو ۲۰۶ در جاده سرآبتاوه که ساعت ۲.۳۹دقیقه بامداد امروز رخ داد منجر به جان باختن یک مرد ۳۰ ساله شد.

وی تصریح کرد: همچنین در تصادف خودرو تریلر با موتورسیکلت راکب موتور سوار جان خود را از دست داد.

شمار جانباختگان سوانح جاده ای در صحنه تصادف کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش یافته است.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۲نفر بر اثر حوادث ناشی از تصادف کهگیلویه و بویراحمد در محل حادثه جان خود از دست داده اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۸۸ نفر در سوانح جاده ای استان جان باخته بودند.

وی همچنین از افزایش ۲۱.۳ درصدی شمار مصدومان سوانح جاده ای استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۴۵ نفر براثر تصادف خودروها زخمی شده اند در حالی که مدت مشابه پارسال ۱۰ هزار ۶۵۸ نفر مصدوم شده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مجموع ماموریت های تصادف های جاده ای استان در سال جاری را ۹ هزار و ۳۷۲مورد اعلام کرد و گفت: مدت مشابه پارسال هفت هزار و ۸۶۳ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شده بود.