پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: رفع مشکلات مردم در سایه همدلی و ایجاد وفاق وظیفه مهمی است که همه مسئولان موظف به تحقق آن هستند.

به گزارش ایرنا ، ابراهیم تاجیک‌نوری افزود: امروز تلاش برای رفع مشکلات مردم در سایه همدلی و ایجاد وفاق وظیفه مهمی است که همه مسئولان موظف به تحقق آن هستند و لازم است تا در دولتی که توان خود را در گره‌گشایی، مسئولان شهرستانی نیز جهادی وارد میدان شده و پیشوا را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی اظهار داشت: برای آن که بتوان به مردم شهرستان پیشوا، مبداء قیام خونین ۱۵ خرداد بهترین خدمات را ارائه کرده و آن را به جایگاه واقعی رساند از تمام ظرفیت‌های موجود، افراد جوان و پرانرژی و انگیزه، متخصصین با تجربه، افراد ولایتمدار، فسادستیز، خدمتگزار و بومی استفاده خواهیم کرد. در این مراسم از تلاش‌های حسن هداوند میرزایی بخشدار سابق بخش جلیل‌آباد تقدیر شد.

بخشدار جدید جلیل‌آباد شهرستان پیشوا معرفی شد

با برگزاری آئین تکریم و معارفه، و با حکم علیرضا فخاری استاندار تهران، حامد بوالحسنی به عنوان بخشدار جدید جلیل آباد از توابع شهرستان پیشوا معرفی شد.

فرماندار پیشوا در این مراسم که روز شنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی الهی است که برای گره گشایی از مردم و خدمت‌رسانی به صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به افراد اعطا شده و باید از این فرصت گذرا، برای رفع نیازهای جامعه و تلاش برای رشد و پیشرفت منطقه استفاده کرد.

شهرستان پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل‌آباد و با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.