ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی بدره از دستگیری ۲ نفر از عاملان قدرت نمایی با سلاح سرد در این شهرستان از توابع استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان بیگی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر با سلاح سرد در ملا عام اقدام به قدرت نمایی می کنند، بلافاصله گروهی از ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد ۲ جوان به دلیل اختلافات در فضای مجازی با ورود به یکی از محلات شهر ، باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده اند و قدرت نمایی در ملا عام کردند.

فرمانده انتظامی بدره ادامه داد: ماموران پلیس امنیت و اطلاعات عمومی با عملیاتی هوشمندانه و مقتدرانه پلیسی ، موفق به شناسایی عاملان اصلی این قدرت نمایی که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بودند، شدند.

سرهنگ بیگی تاکید کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی عاملان قدرت نمایی در مخفیگاهشان دستگیر که در تحققیات اولیه پلیسی به جرم خود اعتراف کردند.

وی با بیا ن اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به نقض کنندگان امنیت مردم را به هیچ کس نخواهد داد و اینکه خانواده ها بایستی ضمن نظارت بر فضای مجازی نوجوانان از اینگونه اتفاقات جلوگیری کنند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با شماره ۱۱۰ پلیس را در انجام ماموریت های خود یاری کنند.