یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود مدیریت واحد مشکلی اصلی در مباحث اقتصادی کشور است و باید توسط نظام در این حوزه مهم تمرکز ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی یکشنبه شب در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی مهریز افزود: علت اصلس موفقیت‌های کشورمان در حوزه نظامی به دلیل تمرکز و هماهنگی کامل است که وجود دارد.

وی ادامه داد: تا ساختار اقتصادی کشور در یک مدیریت واحد متمرکز نشود نمی‌توان به دنبال معجزه برای حل مشکلات بود و هم‌اکنون بخش‌های مختلفی به صورت موازی فعالیت اقتصادی دارند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: راهکار اصلی برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی در گرو ایجاد یک مدیریت واحد با همکاری بخش‌های مختلف و در قالب یک نقشه راه منسجم است.

صباغیان بیان کرد: در بحث قانونگذاری، مجموعه‌های مختلفی در کشور فعالیت دارند در حالی که این کار فقط رسالت مجلس شورای اسلامی است که باید در کنار آن اعمال نظارت عالیه هم داشته باشد.

وی تاکید کرد: وقتی در مباحث مهم اقتصادی تمرکزی وجود ندارد قطعا هیچ فردی هم پاسخگو نیست و روز به روز بر مشکلات در این میدان مهم در کشور افزوده می‌شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید طبق قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در راس امور باشد و کار قانونگذاری و نظارت را دقیق با جدیت انجام دهد.

صباغیان بیان کرد: مجلس متشکل از نمایندگان منتخب مردم است و همین مردم هستند که خود از منتخبان و وکلا، رسیدگی و نظارت بر امور را طلب می‌کند و این باید تقویت شود.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید همه هم و غم و فکر خود را به مسایل کلان و حل و فصل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور متمرکز کنند و از ورود به مسایل حاشیه‌ای، کم ارزش و محلی به جد پرهیز کنند.

این نماینده مجلس در ادامه به سوالات خبرنگاران در مباحث مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی پاسخ داد.

حوزه انتخابیه مهریز با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت شامل ۶ شهرستان مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه است.