تهران- ایرنا- جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد پایتخت با عنوان «عید و مهمونی» به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، جدیدترین دیوارنگاره میدان جهاد تهران با عنوان «عید و مهمونی» بامداد امروز-دوشنبه(۲۹ اسفند) به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شد.

این دیوارنگاره اثری از خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی است که دانیال فرخ طراحی گرافیک آن را برعهده داشته است.

در معرفی این دیوارنگاره آمده است: «رسول اکرم صلی الله علیه و آله می‌فرمایند: «اَلضَّیفُ یَنزِلُ بِرِزقِهِ وَ یَرتَحِلُ بِذُنوبِ أَهلِ البَیتِ؛ میهمان، روزی خود را می‌آورد و گناهان اهل خانه را می‌برد. دلتون شاد.»

خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی همچنین به دلیل تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان پوستر «عیده و ضیافتش» را با طراحی گرافیک صدیقه احمدی و طراحی نوشتار امیرحسین ربانی تولید و منتشر کرده است.

در معرفی این پوستر آمده است: «مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است/ خوش خرامیده و با ماه خدا آمده است، دلتون شاد.»

براساس این گزارش، جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) تهران به مناسبت فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان با عنوان «عیده و ضیافتش» با شعار «دلتون شاد» ۲۵ اسفند به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شد. این دیوارنگاره اثری از خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی است که مجتبی رسولی طراحی گرافیک و امیرحسین ربانی طراحی نوشتار آن را برعهده داشتند. براساس این طرح، محصولات فرهنگی و هنری؛ موشن پوستر و بیلبورد نیز تولید و منتشر شده است.

موشن پوستر «عیده و ضیافتش» با طراحی موشن گرافیک مصطفی محمدی منتشر شد که در معرفی این موشن پوستر آمده است: «پیام نوروز این اسـت. دوست داشته باشید و زندگی کنید. زمان همیشه از آن شـما نیست. دلتون شاد.» بیلبوردهای «دلتون شاد» نیز با تصاویری از اقوام مختلف کشور تولید و منتشر شده است. در معرفی آن آمده است: «️کشورم استان به استان باصفاست/ خاک پاک سرزمینم کیمیاست»