بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: برای اجرایی‌شدن شعار مهار تورم و رشد تولید که توسط رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده، توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد و اشتغال‌زایی با اجرای طرح‌های خرد و کلان در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز سه‌شنبه در دیدار با کودکان ایتام تحت حمایت کمیته امداد بوشهر اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ را به نام "مهار تورم، رشد تولید" نامگذاری فرمودند که تحقق این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی افزود: برای اجرایی‌شدن این شعار راهبردی در حوزه رونق تولید و اشتغال و عبور از مشکلات اقتصادی طرح‌های مهم و مؤثری را در دستور کار قرار می‌دهیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این طرح‌ها با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت در دومین سفر استنانی به بوشهر مصوب شده و بخشی نیز متناسب با نیازهای استان برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

محمدی‌زاده ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود امسال در رونق تولید، اشتغال و عبور از مشکلات اقتصادی اقدامات مهم و مؤثر انجام شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به کودکان بی‌سرپرست و نیازمند، گفت: این کودکان آینده‌سازان نظام اسلامی محسوب می‌شوند که توجه به مطالبات آنان در همه بخش‌ها ضروری است.