تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: مهار تورم مستلزم تولید است و برای تحقق آن باید مسئولان با جلب مشارکت بخش خصوصی با روحیه انقلابی و جهادی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی سه‌شنبه شب در دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان افزود: تحقق شعار سال و اجرای توصیه‌های مقام معظم رهبری به عزم جدی و همکاری همه اقشار جامعه و یک فرهنگ نیاز دارد.

وی با تبریک سال جدید و قدردانی از تلاش مسئولان در شهرستان در یکسال گذشته ادامه داد: اگر مشکل تولید با همکاری خیران و بخش خصوصی و اقدام و برنامه‌ریزی دولت در کشور محقق شود قطعا شاهد حل تورم لجام گسیخته می‌شویم.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با اشاره به اینکه تورم و جنگ ترکیبی دشمنان بر اقشار آسیب پذیر جامعه فشار زیادی وارد کرده بیان کرد: برای غلبه بر جنگ ترکیبی دشمنان به تولید و تکیه به ظرفیت‌های داخلی کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری نیاز است.

محی الدینی بیان کرد: تاکنون در حوزه‌های مختلف توسط دولت فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و باید برای موفقیت در ابعاد گوناگون به خصوص کنترل تورم و کاهش فشار بر اقشار جامعه بیش از قبل همه با همکاری هم وظایف را انجام دهند.

وی همچنین فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت که نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است و حلول سال نو و بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن است.

امام جمعه مهریز بیان کرد: باید سال جدید را به همه مردم مقاوم شهرستان به خصوص به خانواده معظم شهداء و ایثارگران تبریک بگوییم و از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به ویژه مردم شریف شهرستان مسئلت کنیم.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز با تبریک سال جدید و با اشاره به شعار سال به اهمیت همکاری مردم و مسئولان برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی به خصوص در حوزه اقتصادی که نیاز کشور است تاکید و تداوم همدلی‌ها را خواستار شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.